loading...
گل یاس

فاطمه بازدید : 10 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)


 

عکس هایی از گل های زیبا و رمانتیک www.taknaz.ir

چه زیباست باتوبودن

زیرباران ترانه خواندن
باتمنای نگاهت،
با صدای آشنایت ،
بی غم پاییز بودن.
تا ثریا عشق را فریاد کردن
دستهایم گرم دستان تو بودن،
تا سحر بیدار بودن،
همخانه ی مهتاب بودن،
بادلت همراه بودن،
با نگاهت یار بودن،
با نوای خنده هایت شاد بودن،
گرم از مهر تو بودن،
درکنارت شعر گفتن...
از سرآغاز تا سرانجام
باتوبودن،
باتوماندن،
با تو مردن.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام این وبلاگ رو تقدیم کسی میکنم که هر لحظه در فکر من و قلب من حاضره و با تمام وجود عاشقه مهربونیاشم اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست به من نگو که چگونه بی تو زیستن را تمرین کنم مگر ماهی بیرون از آب می تواند نفس بکشد؟؟؟ مگر می شود هوا را از زندگیم برداری و من زنده بمانم؟؟؟ بگو معنی تمرین چیست؟؟؟ بریدن از چه چیز را تمرین کنم؟؟؟ بریدن از خودم را؟؟؟
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 273
  • بازدید کلی : 2,923
  • کدهای اختصاصی

    منبع کد اهنگ