loading...
گل یاس

فاطمه بازدید : 16 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

اگه بگم که قول می دم

اگه بگم که قول می دم تا همیشه باهات باشم

اگه بگم که حـــاضـــرم فـــدای اونـچشـــات بشم

اگه بگم تــو آســـمون عشــــق من فــقـــط تویی

اگه بگم بــهونه ی هــر نفـسم تنها تویی

اگه بگم قلبـمو من نـذر نـگاهـت می کنم

اگه بگم زندگیـمو بــذر بـــهارت مـی کنم

اگه بگم مـــاه مــنی هــر نفـس راه منی

اگه بگم بـال مــنی لـحظه ی پــرواز منی میـشی

بــرام خــاطره ی قـشـنگ لحظه ی وصــال میشی

بـرام بـــاغبون میـــوه های تشـــنه وکـــال میشی

بـرام مــاه شـــبای بــی ســـحر میشـی

بــرام ســتاره ی راه ســــفر ولــی بــدون هــرجــا باشــی یــا نبــاشــی مــال مــنی

بدون اگه برای من هم نباشی عشق منی

دوســتدارم عشـــق مـــن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام این وبلاگ رو تقدیم کسی میکنم که هر لحظه در فکر من و قلب من حاضره و با تمام وجود عاشقه مهربونیاشم اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست به من نگو که چگونه بی تو زیستن را تمرین کنم مگر ماهی بیرون از آب می تواند نفس بکشد؟؟؟ مگر می شود هوا را از زندگیم برداری و من زنده بمانم؟؟؟ بگو معنی تمرین چیست؟؟؟ بریدن از چه چیز را تمرین کنم؟؟؟ بریدن از خودم را؟؟؟
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 287
  • بازدید کلی : 2,937
  • کدهای اختصاصی

    منبع کد اهنگ